Producenci
Promocje
Monitor 27" Dell Alienware AW2724HF FullHD IPS 360Hz 0.5 ms HDMI USB Pivot Czarny
Monitor 27" Dell Alienware AW2724HF FullHD IPS 360Hz 0.5 ms HDMI USB Pivot Czarny

1 699,00 zł

Cena regularna: 1 769,00 zł

Najniższa cena: 749,00 zł
szt.
Mikrofon Strumieniowy Studyjny Sennheiser Epos B20 USB-C
Mikrofon Strumieniowy Studyjny Sennheiser Epos B20 USB-C

219,90 zł

Cena regularna: 229,90 zł

Najniższa cena: 19,90 zł
szt.
Lokówka Tradycyjna Tytanowa Babyliss Pro BAB2273TTE
Lokówka Tradycyjna Tytanowa Babyliss Pro BAB2273TTE

199,90 zł

Cena regularna: 209,90 zł

Najniższa cena: 198,90 zł
szt.
Nowości
Koc Elektryczny ESPERANZA SATIN EHB002
Koc Elektryczny ESPERANZA SATIN EHB002

114,90 zł

szt.
Odkurzacz pionowy Deerma DX900 0,8l 600W
Odkurzacz pionowy Deerma DX900 0,8l 600W

148,90 zł

szt.
Głośnik BT przenośny JBL GO 3 Red
Głośnik BT przenośny JBL GO 3 Red

149,90 zł

szt.
Głośnik BT przenośny JBL GO 3 Green
Głośnik BT przenośny JBL GO 3 Green

149,90 zł

szt.
Regulamin sklepu
Regulamin

Regulamin sklepu internetowego REMEDIAL

Sklep internetowy   REMEDIAL prowadzony jest przez firmę REMEDIAL S.C. P.Szymański, R.Szymański, Ł.Szymański. Siedziba firmy znajduje się w Wilków Pierwszy 101, 05-620 Błędów, Sklep: Błędów ul. Kościelna 3. Jesteśmy zarejestrowani pod numerem NIP:797-198-69-58, Regon: 141513339

Wpisy do Ewidencji Działalności Gospodarczej numer 810,811,812 prowadzone przez Wójta Gminy Błędów.

Regulamin zakupów

1. Sklep internetowy REMEDIAL prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www sklepu.

2. Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie REMEDIAL są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski (chyba że zaznaczono inaczej w opisie produktu).

3. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych   REMEDIAL są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

4. Na każdy sprzedany towar/usługę wystawiamy paragon lub fakturę VAT. Faktury bądź paragony za zakupione produkty są przesyłane w formie elektronicznej na adres e-mail podany w zamówieniu przez kupującego. W związku z tym, akceptacja naszej oferty stanowi jednocześnie zgodę na przesłanie dokumentu zakupu w formie elektronicznej w rozumieniu przepisów o podatku od towarów i usług. W przypadku braku zgody na otrzymanie faktury bądź paragonu w formie elektronicznej, prosimy o podanie tej informacji w uwagach podczas składania zamówienia, celem otrzymania dokumentu w formie papierowej.

5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD, DHL, UPS, InPost lub Poczty Polskiej.

6. Możliwe są następujące formy płatności:

* Przelewem. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru/usługi w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniążków na koncie naszej firmy realizujemy zamówienie.

* Za pobraniem - gotówką na poczcie przy odbiorze towaru.

* Płatności online realizowane za pośrednictwem Płatności Shoper. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.

  • informacje o obsłudze wszystkich rodzajów przelewów oraz kart, którymi można realizować płatność :

Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* MasterCard
* MasterCard Electronic
* Maestro
Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia wynosi 24 godziny od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji

      W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek  bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

7. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, REMEDIAL S.C. zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem.

 

8. Produkty oraz usługi są objęte gwarancją, której okres podany jest w opisie produktu. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w umowie wystawionej przez gwaranta. Towar posiadający gwarancję serwisu REMEDIAL S.C. należy wysłać na własny koszt Pocztą Polską na adres korespondencyjny podany w serwisie remedial.pl oprogramowanie lub usługi należy reklamować wyłącznie wysyłając e-mail na adres sklep@remedial.pl . Naprawiony produkt odsyłany jest do Klienta na koszt  REMEDIAL S.C.

9. Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r. Klient traci uprawnienia określone w w/ ustawie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

10. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres korespondencyjny podany w serwisie remedial.pl Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli sklep nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.

11. Sklep REMEDIAL ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin ten może zostać wydłużony.

12. Jeżeli zgłoszenie niezgodności towaru nastąpi w ciągu 10 dni od momentu zakupu, Klient ma prawo żądać wymiany produktu na nowy w trybie przyspieszonym. Tryb przyspieszony dotyczy tylko określonej grupy produktów. Jeżeli niezgodność zostanie uznana, a reklamowany towar będzie dostępny, nowy towar zostanie wysłany w ciągu kilku dni roboczych od dostarczenia niezgodnego towaru do sklepu. Jeżeli nie będzie to możliwe sklep zaproponuje nabywcy zwrot równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny dostępny w sklepie towar o podobnych parametrach.

13. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy do klienta ponosi sklep.

14. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) art. 7, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Oznacza to, że towar musi znajdować się w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu. Zgodnie z ustawą, możliwość zwrotu nie dotyczy nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu, towar należy odesłać na własny koszt na adres korespondencyjny podany w serwisie remedial.pl Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Sklep w ciągu 14 dni roboczych dokonuje sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia ww. wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do klienta listem poleconym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni roboczych, sklep dokonuje zwrotu pieniędzy na konto Klienta.

15. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

16. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu remedial.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

17. Zespół serwisu www dokłada wszelkich starań, aby opisy, dane techniczne i ceny umieszczonych w sklepie internetowym produktów/usług były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta. Niemniej, w każdym przypadku, gdy dane (w tym opisy i dane techniczne produktów) prezentowane na witrynie internetowej sklepu w dniu złożenia przez konsumenta zamówienia nie pokrywałyby się z rzeczywistością, w ciągu 10 dni od daty zakupu ma on prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, zgodnie z przepisami o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

18.  Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki cookies.

19. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w zakładce "Polityka prywatności"(link)

 

Pozdrawiamy

REMDIAL S.C.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

KONTAKT:

Infolinia: 727 400 377 

email: sklep@remedial.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium