1 699,00 zł
Cena regularna:
1 769,00 zł
219,90 zł
Cena regularna:
229,90 zł
199,90 zł
Cena regularna:
209,90 zł
4 899,00 zł
4 899,00 zł
114,90 zł
849,00 zł
749,00 zł
6 799,00 zł
26 399,00 zł
4 949,00 zł
8 799,00 zł
Wszystkie zakupione notebooki oraz komputery z zainstalowanym systemem Windows posiadają w pełni legalną, oryginalną i bezterminową licencję systemu Windows.
Oferty naszej firmy posiadają dwa rodzaje instalowanych licencji Windows:
- fabrycznie preinstalowanym system przez producenta sprzętu.
- system operacyjny instalowany przez REMEDIAL S.C. (dotyczy urządzeń dostarczanych przez producenta bez systemu operacyjnego)
Poniżej przedstawiamy różnice i istotne wskazówki. Oznaczyliśmy też rodzaj licencji na etykietach z zamówioną konfiguracją (F,E)
1. Komputer z systemem fabrycznie preinstalowanym przez producenta (F).
Brak dołączonych naklejek z kluczem i nośników. Klucz (licencja) systemu jest zapisana elektronicznie układzie UEFI/BIOS płyty głównej sprzętu. Czasem naklejka z logo Windows umieszczona na spodzie obudowy komputera (ale w większości producentów brak).
Ponowna instalacja lub odświeżenie systemu odbywa się z istniejącego na dysku instalatora. Odzyskiwanie systemu odbywa się też różnie w zależności od producenta. Szczegółowe informacji na ten temat można znaleźć na stronach www pomocy technicznej lub na ogólnodostępnych forach internetowych.
Istnieją dwa główne sposoby na ponowne zainstalowane systemu.
Kiedy system jeszcze się uruchamia należy otworzyć: Ustawienia / Odzyskiwanie / Resetuj ustawienia komputera do stanu początkowego.
Kiedy system nie chce się uruchomić trzeba wykonać ponowną instalację z nośnika DVD lub USB. Nośnik instalacyjny można utworzyć otwierając stronę Microsoft: Windows 10 / Windows 11 (pobierz narzędzie). W trakcie instalacji nie ma potrzeby wpisywania klucza systemu - zostanie wczytany z układu UEFI/BIOS. Instrukcja instalacji TUTAJ.
2. Komputer z systemem zainstalowanym przez sprzedawcę.
Klucz (licencja elektroniczna) systemu Microsoft Windows 10/11 Professional RETAIL jest zapisana elektronicznie w systemie Windows a także jest umieszczona na zamówieniu w polu „KEY W10:” wraz z numerem seryjnym sprzętu do którego jest przypisana (E). Ponowna instalacja lub odświeżenie systemu odbywa się na trzy możliwe sposoby.
Kiedy system jeszcze się uruchamia należy otworzyć: Ustawienia / Odzyskiwanie / Resetuj ustawienia komputera do stanu początkowego.
Kiedy system nie chce się uruchomić trzeba wykonać ponowną instalację z nośnika DVD lub USB. Nośnik instalacyjny można utworzyć otwierając stronę Microsoft: Windows 10 / Windows 11 (pobierz narzędzie). Instrukcja instalacji TUTAJ.
Istnieje również możliwość przypisania klucza do swojego konta Microsoft. W tym celu należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
- Wybierz przycisk Start , wybierz pozycję Ustawienia > Aktualizacja i zabezpieczenia > Aktywacja , a następnie wybierz pozycję Dodaj konto. Aby dodać konto Microsoft, trzeba się zalogować jako administrator.
- Wprowadź nazwę swojego konta Microsoft oraz hasło, a następnie wybierz pozycję Zaloguj się. Jeśli dane konto Microsoft nie jest kontem połączonym, trzeba także podać hasło do konta lokalnego. Jeśli nie posiadasz konta Microsoft, zarejestruj nowe konto.
- Po dodaniu swojego konta Microsoft na stronie Aktywacja zobaczysz informację: System Windows jest aktywowany za pomocą licencji cyfrowej połączonej z Twoim kontem Microsoft.
W przypadku ponownej instalacji systemu należy zalogować się na konto Microsoft. Licencja automatycznie będzie pobrana z konta a system zostanie aktywowany.
Jeśli w konfiguracji komputera nastąpiła istotna zmiana sprzętowa (np. poprzez wymianę komponentów podczas naprawy) może być wymagana aktywacja telefoniczna systemu, gdyż licencja może zostać odczytana jako wykorzystana na innym sprzęcie (innej konfiguracji).
Więcej informacji znajdą Państwo na oficjalnej stronie producenta oprogramowania Windows pod poniższym linkiem:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/20530/windows-10-reactivating-after-hardware-change
Z poważaniem
REMEDIAL S.C.
-
- Sklep REMEDIAL
-
Potrzebujesz pomocy?
- Tel.:727 400 377
- E-mail:sklep@remedial.pl